Milan Perník

Jsem celkem mladý student, který při studiu pracuje, původem z Prahy. Rád myslím nestádovitě a nebojím se svůj názor říct. A hlavně rád provokuji.
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2296x

Seznam rubrik

Milan Perník

Sláva a čest státní zástupkyni Lence Bradáčové

Vážená paní státní zástupkyně Lenko Bradáčová, dovolte mi prosím, abych se Vám krátce představil tímto svým dopisem. Jsem studentem vysoké školy v Praze, v daný okamžik na výměnném pobytu v rámci programu Erasmus v Portugalsku. Přestože se nacházím mimo svou vlast, průběžně sleduji domácí zpravodajství po internetu a musím se Vám přiznat, že jeden článek, který jsem si přečetl dnes 17. března 2011 hned na několika portálech, mne velmi příjemně překvapil.

18.3.2011 v 11:59 | Karma: 37,82 | Přečteno: 1965x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Proč nemáme na kolejích konkurenci?

Už od dětství jsem byl fanoušek do veřejné přepravy osob a tato láska mi vydržela doteď. Díky tomu, že většinu života žiji po roce 1989 a mám slušnou práci, procestoval jsem už velkou část světa a jakýkoliv pohyb vlakem, letadlem (a někdy i autobusem) mi dělá takovéto příjemné blaho v okolí žaludku, co prožívají třeba fotbalisti, když se jim blíží vytoužený zápas. Nejsem žádný šotek – fanatický nadšenec – ale „když ji miluješ, není co řešit.“

7.7.2010 v 10:55 | Karma: 21,15 | Přečteno: 1271x | Diskuse| Cestování

Milan Perník

Budeme se učit romsky?

Nedávno jsem na facebooku objevil skupinu, do které se začalo hlásit kupodivu hodně mých přátel: Jsem PRO, aby se romština vyučovala na školách jako volitelný předmět. To mi spolu s velmi cenzurovanou diskuzí na daných stránkách trošku vyrazilo dech a přečetl jsem si na internetových portálech některých deníků, že tento projekt je skutečně myšlen vážně a že naněj dokonce už mají vyhrazené peníze.

29.3.2010 v 10:41 | Karma: 28,37 | Přečteno: 1547x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Náhražky kolem nás

Ačkoliv se to tak může zdát, nemám v úmyslu mluvit o jídle, tedy spíš nemám v úmyslu mluvit JEN o jídle. Chci mluvit o tom, že z opravdovosti našich životů se raději upínáme na levnější, jednodušší a nenáročnější náhražky. Potraviny, kultura, politika, vzdělání, to vše je v čím dál větší míře naplněno náhražkami původních mnohaletých originálů. Ale proč tomu tak je? Proč vzdáváme boj o ideály? Proč jsme čím dál lenivější, demokratičtější, levicovější? Proč raději všem něco špatného než několika to lepší než průměrné?

6.3.2010 v 10:29 | Karma: 20,16 | Přečteno: 1060x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Bezdomovci a podobná chamraď

Oni ti chudáčci nemají kde hlavu složit! Ono jim je zima! Nebožáčci, pojďme je pozvat k sobě domů! Otevřeme jim dveře a pošleme dál. Dáme jim čajíček, sušenky, staré oblečení, postavíme útulek. Že oni k nám do azyláku nechtějí, protože se tam nesmí kouřit, chlastat, fetovat, dělat bordel a ostatní věci, co je tak baví? Tak změníme pravidla, protože i ožralej bezďák je člověk, přeci!

27.1.2010 v 9:40 | Karma: 37,20 | Přečteno: 2500x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Rasisti – já a ty

Včera jsem byl v souvislosti s mým článkem Zbytečné slzy nad Haiti osočen z toho,že jsem cynik, píši rádobychytře v bezpečí vlastního křesla a co mne nejvíce rozzuřilo, že jsem rasista. Vzhledem k neobyčejnému karmickému úspěchu, který moje mrzké ego vyloženě pohladil, rozhodl jsem se dnes napsat něco ještě méně líbivého. Kontroverze musí být. Zkusil jsem si něco o rasismu přečíst a po dlouhém filtrování zdrojů jsem zjistil, že rasista jsem. Rasista jsem já a drtivá většina z Vás.Ano, i Vy! Ať chceme nebo nechceme. A teď Vám to dokážu

15.1.2010 v 9:58 | Karma: 27,87 | Přečteno: 1665x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Zbytečné slzy nad Haiti

Začněme trochu stereotypně a označme Haiti nejchudší zemí na západní polokoulí. Vyslechneme si zkomolené jméno hlavního města, protože málokdo dneska ovládá francouzskou výslovnost. Podívejme se na opakující se záběry plačících černošek, hořících domů a doplňme to trochou apokalyptické hudby v pozadí.

14.1.2010 v 9:16 | Karma: 38,32 | Přečteno: 3358x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Gayové, masturbanti a jiní zvrhlíci...

V rámci dnešních blogů jsem narazil na poutavý článek pana Jana Hofírka “Křesťana, manžela a otce...” Sexuální zvrhlíci na školách. Dlouho už jsem se tak nepobavil a musím uznat, že pan Hofírek exceloval, klobouk dolů! Miluji kontrovezní témata, pracuju na své karmě autora a proto jsem si vybral tento nadpis, který snad pár čtenářů zaujme.

15.12.2009 v 14:55 | Karma: 29,49 | Přečteno: 3330x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Jak jsem letos zařídil dárky aneb jakou charitu si zvolit

Letos stejně jako nepočítaně let nazpátek celá moje rodina unisono odpověděla na můj dotaz, co chtějí k Vánocům: “Nic nepotřebujeme, všechno máme” popřípadě postarší osazenstvo kreativně dodalo “Zdraví a mládí”. Vzhledem k tomu, že mi tohle stejně jako nikdy dřív ve výběru vhodného dárku nepomohlo a už jsem se nabažil všech možných krémů, voňavek, potravních doplňků, křížovkářských slovníků, sladkých románů, elektroniky a další veteše, co jsem kde našel po pražských supermarketech, v internetových obchodech I v malých obchůdcích s drobným zbožím, přišla řada na dělání radosti těm, co ji skutečně chtějí.

14.12.2009 v 13:59 | Karma: 23,73 | Přečteno: 4539x | Diskuse| Společnost

Milan Perník

Proč nás v autoškolách nenaučí řídít?

Jsem hrdým obyvatelem Prahy, ačkoliv stejně jako dobrá polovina místních patřím k “naplavenině”. Celý svůj mladý život jsem s radostí využíval blahobytu města a sice především MHD, které ať si kdo chce co chce říká je na velmi vysoké úrovni. Bohužel moje současné zaměstnání mne donutilo dojíždět od Thomayerovy nemocnice až skoro k letišti do malé dědinky, takže jsem přesedlal z autobusu do auta. A ačkoliv jsem od přírody klidný a mírný člověk, to co vidím každý den ráno a v podvečer mi ježí i těch pár chlupů, co na těle mám.

11.12.2009 v 13:31 | Karma: 19,11 | Přečteno: 1728x | Diskuse| Společnost